Reklamní igelitové tašky z módy nevyšly

Igelitová taška může být jednou z možností, jak si získat zákazníka a zároveň využít nevtíravé reklamy. Tato forma prezentace se hodí v kamenném obchodě jako dárek k většímu nákupu, anebo pro e-shopy, kdy si zákazníci objednávají zboží pravidelně. Býváme často svědky takových milých pozorností ve formě různých slevových akcí, kupónů, nebo hmotných prezentů, např. v podobě určitého zboží v sortimentu obchodu, anebo různých vzorků, jako jsou kupříkladu krmiva pro domácí mazlíčky. 
Každý dárek k nákupu klienta potěší, a ten si obvykle tento výraz úcty a poděkování zapamatuje. Je to známá psychologická strategie, která má mnohem vyšší váhu, je-li míněna skutečně upřímně a bez postranních úmyslů.4 barevné tašky

Metody potisku na reklamní tašky

Flexotisk – tato metoda vychází velmi dobře u větších počtů kusů, řadí se také k těm levnějším a je možno tisknout i na biologicky rozložitelné ekologické materiály. Technologické možnosti dovolují využít celou plochu tašek a provádět potisk až k okraji fólie. Je možné také zvolit reflexní odstíny barev. Flexotisk je zpravidla rentabilní při počtu nad pět tisíc kusů.muž se dvěma igelitkami
Sítotisk – pro menší počty zakázek a jednoduché tiskové motivy je zde osvědčený způsob, tzv. sítotisk. Většinou se jedná o zakázky typu nápisů, firemního loga, a to v jedné nebo v několika základních barvách. Nevýhodou je, že nelze sítotiskem vytvářet barevný rastr, tedy např. malby nebo fotografie, metoda skutečně spočívá pouze na jednoduchosti.
Digitální tisk – je určen výhradně pro bílé nebo krémové, světlé podklady, kde potisk nebude prosvítat. Výhodou je však využití barevného rastru pro složitější obrazce a přechody barev, typické pro obrázky. K dispozici je kompletní barevná paleta a reklamní igelitové tašky betmarks.cz je možné vytvářet i v menším počtu kusů.

[ssba]