Vybíráme firmu na zvýšení návštěvnosti našeho webu…aneb jak se vyznat v nabídkách na SEO optimalizaci.

Jako jsme národ fotbalových trenérů tak jsme asi i národ odborníků na SEO. Stačí se podívat na různá diskusní fóra, a zaplaví vás nepřeberná záplava slibů prvních míst ve vyhledávačích, tisíců zpětných odkazů a zvýšení různých ranků škamna úroveň webů typu BBC news. To vše většinou za několik dnů a pár stovek. Jsou takové nabídky reálné? Jak vlastně to SEO funguje? Podle čeho přesně vyhledávače pracují?
Vyhledávací algoritmy jsou přísně střeženým tajemstvím a detailně je zná jenom jejich tvůrce. Skutečný odborník na SEO však jejich chování dokáže odhadnout a vaše stránky správně upravit.
obchodní ilustrace.png
Ukažme si tedy, co SEO techniky a SEO odborníci neumí a umět nemohou:
1. Neexistuje obecně platné řešení, fungující pro každý web.
Stejně jako je většinou unikátní obsah a zaměření webových stránek, tak musí být unikátní i jejich SEO optimalizace. Proto dobrý SEO odborník navrhne řešení na míru pro vás na základě analýzy vašeho webu.
2. Nelze zlepšit postavení vašeho webu ve vyhledávačích zázrakem během několika dnů.
To na jaké místo vás vyhledávač zařadí, je výsledkem mnoha faktorů a odráží kvalitu, dostupnost a do značné míry i návštěvnost vašich stránek. Vaší pozici si tedy budujete v průběhu času a SEO techniky vám v tom, při správném použití výrazně pomohou.
vyhledávací stroj.jpg

Jak tedy kvalitní firmu najít?


1. Reference.
Pro skutečně dobrý výsledek jsou zásadní zkušenosti a přehled v oboru. Proto firma s historií a referencemi bude lepší volbou, než neznámý odborník z diskusního fóra.
2. Analýza.
Kvalitní firma zanalyzuje vaše stránky a jejich účel a představí vám plán, kam a pomocí čeho se lze posunout. Tedy stanoví jasné cíle a jejich časový a finanční rámec.
3. Komplexní řešení.
Plán pro vaše stránky nebude postaven jen na jedné části SEO. Řešení musí obsahovat od úpravy obsahu, optimalizace klíčových slov, zpětných odkazů a podpůrných článků po správnou práci s již existujícími návštěvníky. Jen takové řešení přinese to, co vás zajímá. Není vaším primárním cílem mít tisíce zpětných odkazů a být vysoko ve vyhledávačích. Vaším hlavním cílem je přece vysoká návštěvnost vašeho webu.

[ssba]